第1回 |
内容
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ガイダンス・[V]Unit 61: Motion: taking steps・[P]Unit 1: Accents (1): Varieties of English / Unit 2: Accents (2): English as an international language |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第2回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 62: Manner: behaviour and body language・[P]Unit 3: Finding out a bout pronunciation (1): dictionaries / Unit 4: Finding out about pronunciation (2): online resources |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第3回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 63: Sounds: listen up!・[P]Unit 5: Pronunciation in slow and fast speech (1) / Unit 6: Pronunciation in slow and fast speech (2) |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第4回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 64: Weight and density・[P]Unit 7: Consonant clusters at the beginning of words / Unit 8: Consonant clusters at the end of words |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第5回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 65: All the colours of the rainbow・[P]Unit 9: Consonant clusters within and across words / Unit 10: Word stress and prominence |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第6回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 66: Speed: fast and slow・[P]Unit 11: Suffixes and word stress (1) / Unit 12: Suffixes and word stress (2) |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第7回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 67: Cause and effect・[P]Unit 13: Suffixes and word stress (3) / Unit 14: Prefixes and word stress (1) |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第8回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 68: Spot the difference: making comparisons・[P]Unit 15: Prefixes and word stress (2) / Unit 16: Stress in compound nouns |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第9回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 69: Difficulties and dilemmas・[P]Unit 17: Stress in compound adjectives and in abbreviations / Unit 18: Stress in longer compound nouns |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第10回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 70: Modality: expressing facts, opinions, desires・[P]Unit 19: One-stress phrasal verbs / Unit 20: Two-stress phrasal verbs |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第11回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 71: Number: statistics and quantity・[P]Unit 21: Weak forms of function word / Unit 22: Prominent function words |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第12回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 72: Permission: getting the go-ahead・[P]Unit 23: Vowels in unstressed syllables in content words / Unit 24: Syllabic consonants |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第13回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 73: Complaining and protesting・[P]Unit 25: Foreign words in English / Unit 26: Linking sounds |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第14回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 74: Apology, regret and reconciliation・[P]Unit 27: Contracted forms / Unit 28: Ellipsis and 'near ellipsis' |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: (1)授業で取り上げた語彙・表現が理解できているかをよく確認した上で暗記し次回の小テストに備えること。 (2)授業で取り上げた発音の仕組みが理解できているかをよく確認した上で次回の小テストに備えること。 |
授業実施特記 |
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第15回 |
内容
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小テスト・[V]Unit 75: A pat on the back: complimenting and praising・[P]Unit 29: Leaving out consonant sounds (1) / Unit 30: Leaving out consonant sounds (2) |
授業時間外における学修(予習・復習等) |
予習: (1)上記に記載されたUnitを熟読してくること。 (2)モデルパラグラフ・モデルスクリプトの案を考えておくこと。 復習: ・本学期に学習した語彙・表現・発音の仕組みの総復習を行い期末試験に備えること。 |
授業実施特記 |
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